FUNCTIE
overzicht

IVR - Automatisch Keuzemenu
Met een IVR of automatisch keuzemenu kan degene die u opbelt doormiddel van toetsenkeuzes ("druk één voor") geleid worden naar de juiste contactpersoon of oplossing. Onze IVR menu's kunnen ingesproken worden door professionele stemacteurs.

Conference Call
U kan rechtsreeks via onze intelligente toestellen een conference call of groepsgesprek opzetten. Dit kan een makkelijk en tijdsbesparend alternatief zijn voor vele gewone vergaderingen.

Call Queue
Uw telefoons kunnen voorzien worden van een Call Queue of wachtrij. Terwijl een beller wacht kan de door u gewenste muziek of boodschap afgespeeld worden. De beller kan ook gevraagd worden om zijn nummer achter te laten zodat u hem later terug kan contacteren als het rustiger is.

Call Recording
Met de "Call Recording"-optie heeft u de mogelijkheid om zowel inkomende als uitgaande gesprekken op te nemen en voor korte of langere tijd te gaan bewaren.

Call Parking
U kan elke gesprek tijdelijk "parkeren" om het vervolgens door een collega verder te laten behandelen of om het even later terug zelf voort te zetten.

Voicemail
Voicemail kan op verschillende manieren worden geconfigureerd. Ook hoe u de meldingen van een voicemail wil ontvangen kan u zelf bepalen. Zo kunnen de berichten rechtstreeks naar uw toestel worden gestuurd of zelfs naar uw email.

Call Filter
Met de "Call Filter"-optie heeft u de mogelijkheid om inkomende gesprekken te gaan filteren op basis van diverse paramters, zoals: nummer oproeper, tijdstip, aanwezigheid, ... Ook wat er vervolgens gebeurt met de oproep kan volledig ingesteld worden.

Fax 2 Mail
De traditionele fax wordt steeds minder gebruikt. Toch is het vaak moeilijk om afscheid te nemen van het faxtoestel. Door onze slimme oplossingen blijft uw faxnummer bereikbaar, maar worden inkomende faxen naar uw email adres gestuurd. Zelf faxen kan ook via uw emailprogramma.

Hot Desking
Gebeurt het wel eens dat verschillende medewerkers gebruik maken van eenzelfde bureau, maar ze toch graag hun eigen telefoonnummer gebruiken aan dat bureau? Met de "Hot Desking"-optie kan de medewerker "inloggen" op het telefoontoestel en het vervolgens gebruiken met zijn eigen nummer en adresboek.

Centraal Telefoonboek
Uw intelligente telefoontoestellen kunnen voorzien worden van een centraal telefoonboek dat gekoppeld kan worden aan uw andere adresboeken. Hierdoor blijven de contactgegevens in uw telfoon automatisch up-to-date.

Intercom
Een intercom is vaak niet meer terug te vinden in de modene kantoren, toch kan het in bepaalde gevallen nog steeds handig zijn. Ook dit is één van de mogelijkheden van onze intelligente telefoontoestellen.

Onbeperkte mogelijkheden
Naast de mogelijkheden die op deze pagina al beschreven worden zijn er haast nog een onbeperkt aantal mogelijkheden en intstellingen die onze intelligente telefoontoestellen en centrales aankunnen. Wij zorgen voor een oplossing op maat.